( طلبه رسانا )

( طلبه باید رسانای فرهنگی باشد نه عایق یعنی هرآنچه از نیکی فرا میگیرد بتواند به مردم هم برساند )

( طلبه رسانا )

( طلبه باید رسانای فرهنگی باشد نه عایق یعنی هرآنچه از نیکی فرا میگیرد بتواند به مردم هم برساند )

(  طلبه رسانا  )

( اللهم عجل لولیک الفرج )
( ففرو الی الله )

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۱ مرداد ۹۸، ۱۵:۱۷ - یا صاحب الزمان ادرکنی
    👌👌

سخن قبر با انسان

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ب.ظ

به نام خالق هستی.

قبر آخرین منزل انسان در ان دنیا می باشد...او هرروز پنج مرتبه انسان را صدا می زند...

من خانه فقر هستم پس با خودتان گنج بیاورید...

من خانه ترس هستم پس باخودتان انیس بیاورید

من خانه مارها وعقرب ها هستم پس باخودتان پادزهر بیاورید...

من خانه تاریکی ها هستم پس باخودتان روشنایی بیاورید...

من خانه ریگها وسنگها هستم پس با خودتان زیرانداز بیاورید...


گنج:لااله الاالله

انیس:تلاوت قرآن

پادزهر:صدقه وخیرات

چراغ:نمازشب

زیرانداز:عمل صالح






موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰

نظرات  (۱)

۱۰ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۷ سیّد محمّد جعاوله
طیب الله برادر
احسنت
خدا کنه همگی عاقبت بخیر شیم
متشکرم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی